torsdag 4 mars 2010

Nystart x flera!!

Så, är hemma igen efter två härliga veckor med både sol, bad, orkan, regn, moln, och värme....!
Vikten ligger på toppnotering ever....
All-inclusive är inte det bästa tänkbara för vikten! Det känns som man varit på ett två veckor långt julbord.....
Ni vet, konstant proppmätt men ändå äter man för det är ju GOTT (och gratis...)!!!!
Träning har det varit ont om, körde vattengympa i hotellpoolen ett par gånger, vandrade i bergen ett par gånger och sprang/PW en gång.
Igår var jag (och mannen) på ABS och spinning och det var tungt vill jag lova!
Två veckor är lång tid att tappa ork på!
Nu är det alltså, som rubriken anger, NYSTART!!
Jag startar om på flera plan:
-träningen, ska nog inte köra dubbelpass utan flera ggr i veckan istället.
-mat, har kört VLCD i två dagar nu! Hoppas orka fortsätta tom måndag...
-bloggen, ska uppdatera mer regelbundet
Hoppas ni har det bra och hittar tillbaka till min blogg!!

13 kommentarer:

  1. Välkommen hem!
    och när man har semester ska ska man väl ändå få unna sig lite.;)
    Men nu är det bara att köra.:)

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka. Har saknat dig! Gott att du har haft det bra, man behöver det ibland fastän det blir lite mycket av det goda. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem efter en härligt skön semester. Vikten försvinner i ett nafs men varför pulver. Du om någon borde veta att det inte är någon bra bantningskur bara för att du har varit på semester.

    Nåja du brukar ju göra som du vill ;)
    Kul att ha dig här igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men välkommen tillbaka och härligt att du haft det bra...
    ja då är det bara att sätta igång då och vi kommer stötta som vanligt...
    Hejja, hejja!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men HEEEY... :D
    She is back!!!
    Wiihhoooo....!!!!
    Welcome back som vi säger här i Småland XD
    Jag ska åxå göra nystart...med vikten...efter helgen...
    Nu jävl......ar...!!!
    Kram på dig.
    Skönt o ha dig tillbaka

    SvaraRadera
  6. Å nä...inga vårtecken än.. hörde dock att i Skåne minsann..där har våren tittat fram nu... Så kanske, kanske att vi får vår lagom till sommarlovet...om vi har tur.

    Men inte ger väl skolan dig ågren..?
    Skolan är kul...skitkul...prov varje vecka..skitkul...Uäk!

    SvaraRadera
  7. VÄLKOMMEN TBX!!! *kram!*

    SvaraRadera
  8. Tack och välkommen tillbaka!
    På semestern är väl den enda plikten att slappa, äta/dricka gott och bara må bra!

    Pluffsig hälsopedagog...? Tur att man har ett par år på sig! DU ger ett trovärdigt intryck tycker jag.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Välkommen hem till skitvädret!! :)
    Så skönt att höra från dig igen och skönt att höra att ni ändå haft det BRA! Låter mindre kul med orkan, regn och moln men annars hoppas jag att ni haft det UNDERBART!
    Sol ger en ändå ny energi så jag hoppas du har ork att kämpa på med träning och allt det där andra som du gillar så mycket!
    Kram!!!

    SvaraRadera
  10. Trevligt att ha dig tillbaka tjejen.

    SvaraRadera
  11. Jag tycker du ser jätte fräch ut efter semestern!!!! Vad är VLCD? Låter som knark;) Ha en skön helg! Hälsn Anna Grannen

    SvaraRadera
  12. Jag tycker du ser jätte fräsch ut efter semestern. Vad är VLCD??? Det låter som knark;) Kram Anna Grannen

    SvaraRadera