måndag 28 december 2009

Slut!

Fy tusan, har jobbat em på akuten....och det märks att jag inte har jobbat sedan i sommras!! Är HELT slut! Hade massor att göra! Börjar inse hur bra jag har det i skolan trots lite småknepiga klasskamrater! Blir mer och mer säker på att jag gör rätt som försöker komma ifrån akutsjukvården för ett lugnare jobb, även om jag tycker det är väldigt kul! Vill inte vara totalt slut efter en arbetsdag, vill orka med annat också! Som typ träna......som jag inte gjort sedan 15/12 trots ledighet.....!! Men, imorgon!! Då SKA jag vara såpass frisk att det blir spinning!

5 kommentarer:

  1. Tror du gjort helt rätt som omskolar dig. Det måste bli jobbigt och potentiellt riskfyllt att i längden bli så slut av att jobba att man inte orkar rekreera sig.

    Utmaningen... blir spännande! Jag byter vägningsdag och hoppas att det inte betyder otur. ;-)

    Lycka till med spinningen. Skjut upp den om du inte är 100 % återställd. Annars straffar det dig i längden.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Beundrar er som har detta som yrke. Att ni orkar?
    Hoppas att du får en skön träning. Kram

    SvaraRadera
  3. Så har jag det de flesta dagarna ;O.... Du behöver jobba mer Maribel.

    SvaraRadera
  4. Skönt att du har hittat ett bättre alternativ som du trivs bättre med!

    Klokt!

    Jag beundrar alla som jobbar inom vården! För vad skulle vi göra utan er?

    SvaraRadera
  5. ja jag har sprungit heela natten mellan tanterna och farbröderna. Åhhh, roligt oxå men stressigt.

    SvaraRadera