söndag 6 december 2009

Bekymmerslös...

...är jag inte, men bekymmersrynkan är väck! Eller rättare sagt, på väg att försvinna!
Det tar ett par dagar innan effekten av Botox är fullständig.
I övrigt har veckan varit rätt dålig! Har känt mej trött, nästan utmattad. Jag har varit på träningen men inte gett järnet direkt!!
Och suget...! Har ätit mängder av "skit"- godis, kakor, bullar....det har inte funnits något stopp i mej.
Men, gjort är gjort! Det blir inte bättre av att älta, så nu ser jag fram emot imorgon.
Måndag = nystart!
Och jag har faktiskt endel bra saker att fokusera på:
  • julklapparna är i det närmaste klara! Har en kvar!
  • ett större arbete i skolan är klart, min "uppsats" om övervikt och fetma på 15 sidor kommer att skickas in idag!
  • bara en vecka kvar innan det är dax för minisemester i Dublin.
  • tjejkväll i helgen
  • några spinningpass inbokade, spinning=min nya drog... Kanonbra för mej som har problem med vrister och benhinnor
  • massagedag i skolan på fredag, gör ont i händerna att ge.....men är helt smärtfritt att få!

Så....vecka 50 år 2009 kan inte bli annat än bra!

12 kommentarer:

  1. Du har mycket roligt att se fram emot! Det blir en bra vecka! Jag har också roliga grejer i veckan. Vad roligt att du har kommit igång med spinningen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmm jag hade nog tagit ett pass före botoxgrejen men det är ju jag det. Du får ursäkta man jag fattar fortfarande inte vitsen.
    Du tar ju bort en personlighet.( oj nu får jag nog passa mig innan jag blir raderad ;)

    Ha en underbar vecka.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fattar precis att du inte vill ha en rynka "där"...det är ju helt personligt hur man vill göra och är det något som stör, ta bort det då...
    (om du vill)
    Skit i vad andra tycker!!!
    Ja, nya tag det ska jag ta med....är ännu mer på G nu, så det känns bra...
    Håller på dig !!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul att du benådade mig för jag menar bara väl.
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  5. BOTOX! Kör på det gumman. Det som känns rätt i magen skall man göra! Strunta i alla andra bakåtsträvare. Kram

    SvaraRadera
  6. Usch, trisst med en dålig vecka! men nystart e aldrig fel. Låter som du har många roliga saker framför dig gumman :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej! Förresten, tack för en mysig shopping/lunch på stan! Det måste vi göra om snart! Ang Botox så tycker jag att alla gör som dom vill och vill man inte ta Botox så behöver man inte bekymra sig om vad andra gör, och det är ju inte forever liksom! Ang mat mm känner jag samma sak, hela helgen har varit en fosserihelg och nu är jag smått illamående av allt...ska bli skönt med ny vecka och bra mat, saknar rotfrukterna, man håller sig mätt och slipper känna matsuget....ska bli såå kul att ses i veckan! Kram/ Vivi lycka till med ditt skolarbete! Vill du att jag ska läsa så säg till!

    SvaraRadera
  8. Skönt att blicka framåt!

    Ja - kubdyk! jag kan lösa Rubiks kub rätt snabbt och har sagt att jag ska lösa den när jag dyker (med luftpaket alltså, inte hålla-andan-dyk) på 30 meters djup :)

    Ha en fin dag!!

    SvaraRadera
  9. Botox...är det på samma ställe som första gången? Innebär det att tiden gått så förbannat fort...för jag tyckte inte det var länge sedan du gjorde det :)

    Kram

    SvaraRadera
  10. Tja botox hjälper ju en stund...Är det dyrt att ta botox? *nyfiken* Tycker inte att man ska uttala sig om vad andra tar för beslut eftersom man inte har prövat dennes skor s.a.s men jag tycker att du har sett vacker ut på alla bilderna. Spinning har jag kvar att testa men ska nog göra det snart , börjar bli dax för nya utmaningar nu. Kramen!

    SvaraRadera
  11. Maribel, det måste inte vara fullt ös hela tiden. Var rädd om dig och lyssna till dig och din kropp.

    SvaraRadera
  12. Du kommer att få en kanon vecka! Du har ju bestämt det och då blir det så... Tankens kraft!
    Kram

    SvaraRadera