söndag 27 december 2009

Rätt svar....

Nja, jag fick inte en resa i julklapp...men väl de pengar som resan vi bokade igår ska betalas med!
SSK vinsten satt som en smäck, och det var tänkt att jag skulle bodypumpa idag - men det fick avbokas då förkylningen inte vill ge sig!
Jag har också ett par extra pass på sjukhuset inbokade under jullovet, och det ska bli kul! Har inte jobbat där sedan i somras.
Jag var också glad över att jag var såpass frisk att vi kunde fira en mysig jul på juldagen!
Idag lägger jag till på glädjelistan;
-en långhelg i Paris isamband med att jag slutar skolan är bokad!
Jag tar helt enkelt igen alla de resor som min flygrädsla satt stopp för de senaste åren!

10 kommentarer:

  1. Jag är inte rädd, jag kan flyga.... Bra jobbat tjejen, ut och flyg och njut av resorna. Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket år du får nästa år.
    Tack för peppningen.
    kram

    SvaraRadera
  3. Paris och vin...kan det bli bättre=)

    SvaraRadera
  4. Vad bra att du vågade trotsa flygresan.
    Detta möjliggör plötsligt att du har hela välden framför dig. Kul!

    SvaraRadera
  5. Jaha...inte helt rätt gissat av mig då...:)

    Just det! Klart jag kommer hänga med dig under 2010 också! Självklart! Kommer klappa dig, ge dig sparkar i rumpan och heja på dig. Så som du gör med mig, eller? ;)

    SvaraRadera
  6. Härligt! Det gör du helt rätt i! Ut och res och upplev o njut av Paris! En underbar stad!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för dina besök och kommentarer i min blogg.
    Jag måste säga att du är verkligen ute och reser mycket för att vara flygrätt. Imponerande, det hade jag aldrig kunnat tro.
    Vad härligt med flera resor att se fram emot.
    God fortsättning,
    Katarina "amospersson"

    SvaraRadera
  8. Det låter härligt!!! Du gör det bra som utmanar dina rädslor!

    Heja!

    SvaraRadera
  9. Åka till Paris....så mysigt...dricka vin på uteservering och sola ....blänga runt och bara var...kan det vara bättre.....var ju där i våras själv.......
    Kram och gott nytt år på dig.....hoppas vi kan ses snart och ta en fika i stan eller nåt...

    SvaraRadera