lördag 12 december 2009

Julstämning!!

Idag har granen inhandlats!
Står i garaget och väntar på att få komma in och kläs imorgon.

Snön faller, ÄNTLIGEN!!

Snart är gräsmattan vit

Den här fina och juliga buketten fick jag av mina gulliga grannar igår, TACK!

Andra gången i år som vi eldar, MYSIGT!!
I övrigt har dagen varit skön.
Tränade på fm och det var tur för jag har ätit fikabröd i massor.....!
Nu är det middag och filmkväll (flickan som lekte med elden).
Förresten, är det någon som har tips
på saker (måsten) att göra i Dublin?

9 kommentarer:

  1. Vad mysigt och vad bra att du träna....visste väl det.....känns så bra så här efteråt och särskilt när bullen åker ner...
    Kramen på dig

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt och juligt du har det!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Dublin vet jag inget om men det låter som en trevlig tripp nuförtiden kanske man ska lägga till.

    Här klär vi granen dagen innan julafton, en tradition vi försöker ha.

    Ha det görgott

    SvaraRadera
  4. Nikki är vovven.
    Ser riktigt mysigt ut!
    Trevlig Lucia

    SvaraRadera
  5. Köpa julgran? Här går man ut i skogen och hugger en... *skrattar* Närå, visst finns det att köpa här med!!! Vi dammar av vår plastgran, jag vet! Det luktar inte jul... Men fick en hemsk allergichock för ett par år sedan av äkta-granen och sen dess blir det plast!

    SvaraRadera
  6. Åh Dublin är en stad jag skall besöka när U2 spelar där någongång. Kram

    SvaraRadera
  7. Tack själv för god mat och trevligt sällskap! Ja vi fick behålla snöflingorna en liten stund...suck...kram Vivi

    SvaraRadera
  8. I Dublin ska man passa på att dricka Guinness direkt från källan, mums!! :) Nä, kuben fick inte följa med ner undan ytan
    den här gången men jag löser den på land iaf :)

    SvaraRadera
  9. Åsorna har Dublin som sin älsklingsstad, de har säkert tips!

    SvaraRadera