tisdag 15 februari 2011

Tajm att gå vidare!


I "träningsutvecklingen" alltså!
I ett par veckor har jag försökt att utmana mig varje pass,
vare sig det rör sig om bodypump, spinning, step eller core.
Jag har bla börjat göra armhävningar på tårna (inte alla men rätt många), plankan på tårna, cyklat jättefort stående, ökat pump vikterna på överkroppen, och idag höjde jag step brädan ett "snäpp"!
Orkade riktigt bra - men shit vilken skillnad det är!
Och betänk då att jag endast är 158 cm lång och har rätt korta ben....

4 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat. Tänk vad det lilla kan göra. Kram

    SvaraRadera
  2. Heja! duktigt du är! kram Vivi (jag är lycklig över att jag kom iväg till träningen idag)....

    SvaraRadera
  3. Fasiken Maribel! du är SÅ HIMLA DUKTIG!!! Jag blir alldeles avundsjuk!! Värsta tränade pinglan!!!!
    Själv e jag fortfarande snorig så jag får avboka träning efter träning varje dag =( inte alls kul! känns som man tappar allt man byggt upp! Dumma sjukdom!
    Keep going strong!!
    Kram

    SvaraRadera