måndag 27 december 2010

Ärliga svar önskas!



Börjar få lite stresspåslag över den fest som jag planerar...för mej!


Gillar ju egentligen inte att vara i centrum. Men samtidigt som det käns läskigt så ska det bli otroligt kul!


Min fråga som jag önskar ärligt svar på är:


  • Kan jag ha denna klänning?
  • Är den för kort (slutar en bit ovanför knäna)?
  • För somrig?
  • Kan jag ha ärmlöst?
Har tänkt ha svarta ganska tjocka strumpbyxor och stövletter till för att skapa lite vinter känsla!

11 kommentarer:

  1. Men Gud vilken läcker klänning. Klart att du kan ha detta på dig. Du kommer bli kvällens drottning.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men hallå, asläcker...skulle inte tveka en sekund att ha den .....seså...klart du ska ha den, du kommer göra succé min vän.....

    Kram kram
    Ps, du ska ha den, ok!!

    SvaraRadera
  3. Så snygg! Jag skulle dock välja lite tunnare, en vanlig nylonstrumpa till! Håller med dig om att stå i centrum.... Själv funderar jag lite på mitt eget 40 års firande i april..... funderar på en stor tjejfest/dammiddag... eller att fly landet!
    JA - superfin klänning!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej, klart du kan ha den och du kan ha tunnare stumpor och fest skor med för det är ju fest och det är innomhus! kram Vivi Har du den hemma? Ska jag komma och vara smakråd så säg till!!!

    SvaraRadera
  5. Det är klart du kan ha den där klänningen, den är skitsnygg. Jag tycker nog att du ska ha tunnare strumpbyxor och några glittriga pumps. Dina vader är ju smala o smärta numera.

    SvaraRadera
  6. Klart du ska ha den! Du kommer att vara kvällens drottning! Så snygg!!!

    Nu börjar "drottningmodern" att bli klädstressad också!!!

    SvaraRadera
  7. Den kommer att sitta perfekt på dig....tummen upp :) kram jessica

    SvaraRadera
  8. Snygg klänning! Själv lär jag ha snäppet över mjukisbyxor på finskalan för jag ska bara fira med familjen. Men ska nog försöka klä upp mig litegrann, blir ju roligare då =)

    SvaraRadera
  9. Den va skitsnygg Maribel!!! Självklart ska du ha den! en 10 poängare!!!
    <3
    Kram

    SvaraRadera