torsdag 12 augusti 2010

Hösten nalkas....

...och med den (förhoppningsvis) rutiner.
Idag har jag studerat höstschemat på gymmet,
och det ser riktigt bra ut!
Mest ser jag fram emot BODYSTEP och
kombipass CORE+SPINNING.
Men, jag har även annat att se fram emot i höst;
- nya jobbet, börjar på måndag
- till Babsan i Värmland och hälsa på
(det var inte igår vi sågs direkt!!!)
- tjejresa till Valencia i sept,
(kolla in den underbara lägenhet vi ska bo i här)
- en ny höst innebär en ny elitseriestart, vad sägs om SSK i slutspel 2011??
- planering inför min stora dag i Januari
- kryssning med Maria H
- "egendag" med Camilla E
- lunch med Hanna
- föreläsa på "gamla" hälsopedagogutb

4 kommentarer:

  1. Åh det låter som du har mycket roligt att se fram emot!!! Härligt!!
    Nån dag tycker jag att vi alla ska träffas också!! Ja, snart tycker jag det känns som också! Vore mysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad skoj! Härligt att komma tillbaka till rutiner. Här skall det bli hård diet och träning. Vågar inte hoppa upp på vågen. Allt sitter jättetajt! Suck....

    SvaraRadera
  3. Lägenheetn är galet fin. Blir kul!

    SvaraRadera
  4. Grattis till nya jobbet!

    Jisses vad mycket roligt du har framför dig - härligt!

    Kramar från Skåneland

    SvaraRadera