tisdag 10 augusti 2010

Anledningen....

....till min "bloggfrånvaro" är bla:

* en tripp till brussel


* Målning av diverse stolar...denna blev silverfärgad


* Nya mörka golv i hela undervåningen och
loppis fynd som målats med både guld och silver färg

* nytt kakel i köket,
ny jättebra fläkt!!

* ny panel på köksväggarna

* nya köksmöbler och ny "pyntning" i fönstret
Nu lägger jag dock inredningenslustan åt sidan,
nu är det dax för en makeover av mej själv!!
Idag började jag dagen med en PW på 35 min.
Imorgon tror jag att gymmet ska få ett besök!

10 kommentarer:

  1. Jäklar i garderoben va snyggt du har hemma!
    O va flitig du har varit..! :D
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt, vad cool stolen blev i silver där! Och lilla bordet med spegeln! Roligt med förändringar, golvet är sååå snyggt men det vet du ju redan att jag tycker, kram kram ja på måndag börjar jag med, med min träning mm....kram Vivi

    SvaraRadera
  3. Va fint du har det,jag får lite ångest över röran här!!

    SvaraRadera
  4. Jag har förstått att det var superduper fint redan innan renoveringen. Jag har inget att jämföra med, men kan konstatera att du har en mycket god smak.

    Ha det gott.

    SvaraRadera
  5. Skitsnyggt Maribel! Som ALLTID! Du är så duktig gumman! Tänk om man hade den inrednings gnistan och synen på hur ett snyggt hem byggs upp! Det har verkligen du!! <3
    Så glad att du är tillbaka på bloggen nu! Saknat dina inlägg!!
    Massor av kramar!!!!

    SvaraRadera
  6. Skit snygg outfit både på bloggen och i huset!!! Kram gumman

    SvaraRadera
  7. Snyggt med silver. Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  8. Det blev ju super bra. Ska komma och titta på riktigt också så man ser allt. Kram

    SvaraRadera