tisdag 2 februari 2010

Vuxendagis

Ja, det är var jag tillbringar dagarna!
Vuxendagiset Hagaberg, avdelning hälsopedagog!
En mycket märklig samling människor, alla med olika mål och andledningar till utbildningen.
Konflikter, gråt, "jag tar inget ansvar", "jag har ingen lust" är vardagsmat, idag kryddades det desutom upp med lite smäll i dörren....
Det är tur att jag lyckas hålla fokus på vad det ska leda till - HÄLSOPEDAGOG/COACH för varför skulle jag gå dit annars?
Nu vet jag var min energi går till!!

9 kommentarer:

  1. Va, är det på riktigt??
    Är dom sjuka??
    För ska man lära sig något ska man väl inte störa andra så.....
    Hoppas du klarar dig från detta...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, det kan ju vara krrraven...? ;)

    Glöm inte: Snart kör vi igång projektet!

    SvaraRadera
  3. Vad trist att du har det så. Inte helt lätt att behålla motivationen under de omständigheterna, misstänker jag. Låt dom bara förstöra för sig själva!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Meeen hur mår dem..?
    Går de kanske o läser till hälsocoach för att de verkligen ÄR sjuka..? Hm...

    Men du..skicka dem den där fakturan...
    På riktigt...
    Du skulle läsa logistik i stället...där trivs vi o har skoj... :D
    Kram Gissan

    SvaraRadera
  5. Herregud vilka barnrumpor! Du måste titta ännu mer snett på dem, och skaka gärna lite på huvudet så de ser det. Kram

    SvaraRadera
  6. Säger som Pillan, vilka barnrumpor.

    SvaraRadera
  7. Oj det var lite konstiga människor, tur att du vet vad du vill göra iaf :)
    Peppkram

    SvaraRadera
  8. Energislukare till kurskamrater låter trist.

    Kämpa på tjejen!

    SvaraRadera
  9. Menar du det?! Vuxna människor? Varför finns det så många som inte kan ta eget ansvar utan vill ha allt serverat på silverfat?

    Låt dom inte ta din positiva energi bara!

    Kram

    SvaraRadera