måndag 8 februari 2010

Äntligen...

....har det vänt!
Efter en tid med en hel del tråkigheter och negativa vibbar har de vänt!!!!
Känner mej full av energi och optimism just nu!
Varför?
Jo, därför:
  • hade ett möte med en av lärarna idag, utvärdering av min insats i ett seminarium. Det gick strålande bra och mitt knackiga självförtroende fick en rejäl skjuts!
  • dagens spinningpass var ren bonus! Fick sluta tidigare och hade verkligen lust att träna. Tyckte jag tog i men det var rena barnleken.....
  • har blivit erbjuden ett uppdrag som hälsopedagog, man vill ha mej som ledare i en grupp med överviktiga. Mitt drömjobb!!!
  • tiden för avresa mot solen närmar sig ganska snabbt, och när jag är tillbaka igen är det ännu närmare vår!

16 kommentarer:

  1. Åh grattis! vad kul med uppdrag som hälsopedagog! kram Vivi

    SvaraRadera
  2. Grattis!!
    ch grattis till att det vänder för dig med, tror det gör det för mig med....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det vänder! Det är det man får ser fram emot. Det går alltid uppåt igen!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till uppdraget. Du kommer vara kanon som det.
    Visst vänder det. Säkert solens förtjänst.

    SvaraRadera
  5. Ett stort grattis till dig! Du förtjänar allt gott!! Kram

    SvaraRadera
  6. Stort grattis! Vad roligt! Blir nyfiken på vad det är för uppdrag...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med uppdraget Och utvärderingen! Och inte minst att solsemestern bara är några dagrar bort!
    Nu ångrar jag mig lite att vi inte bokade!
    // Mamsen

    SvaraRadera
  8. Vad härligt Maribel. Stanna nu i denna bubbla för en stund. Kram

    SvaraRadera
  9. Vilket fantastiskt erbjudande, grattis Maribella, så underbart, du kommer bli så bra! Peppkram

    SvaraRadera
  10. Vad härligt med energi! Känns som länge sen jag var inne här, har undrat hur du har det. Låter som att det är bra grejer på G! Kul med gruppen! Kram Tove

    SvaraRadera
  11. Men grattis tjejen. Vad underbart med dessa goda nyheter.

    SvaraRadera
  12. Här kommer en sen redovisning av vägningen igår. Det blev 0,7 upp... :(
    Hoppas det såg bättre ut för dig?

    Kram

    SvaraRadera
  13. Weeee grattis så skoj! Massor med härliga vibbar får jag nu... =)

    SvaraRadera
  14. Vad härligt att höra, det finns alltså hopp?!

    SvaraRadera
  15. Vilken spännande vår du har framör dig.
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera