onsdag 3 februari 2010

Idag har jag fått energin tillbaka, iallafall lite av den!!
Jag har:
  • varit hemma idag, skulle ha gått HPB utbildning i Jakobsberg men det sk-t sej! Tog sovmorgon till kl 10 istället (visserligen med sällskap av huvudvärk men ändå..!)
  • pratat med Camilla E som alltid gör mej glad! Tack vännen!
  • ätit sockerkaka som mannen bakade när jag satt djupt försjunken i pedagogik litteratur
  • skottat snö typ 1000 gånger, vilket förde med sig den längsta utomhus vistelsen på lääänge!
  • insett att jag har den bästa projektpartnern ever! Så skönt med "jämnlikt förhållande", inte van vid det i klassen. Tack till dej med!

Så, nu ser jag fram emot morgondagen! Analys av en film (Mona-Lisas leende) och sedan ett svettigt step pass!

TJOHOOO!!!

10 kommentarer:

  1. Man får ta vara på det små glädjeämnen i livet.
    Skotta snö är ju också träning.
    Snart är det helg.

    SvaraRadera
  2. Tumme upp!

    Måste fråga, kopplingen hälsopedagog och Mona-Lisas leende är inte glasklar? Jag har å andra sidan inte ens sett den...

    SvaraRadera
  3. Men så underbart att få en sovmorgon. Det är jag själv ett stort behov av just nu.

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat! Här blev det minus 0,5 - och plus 0,3 i fett...

    Kram o ha en bra dag du med!

    SvaraRadera
  5. Låter bra det där, hoppas pluggandet går bra :)
    Peppkram

    SvaraRadera
  6. Det är alltid lika kul att höra från dig. Du har så mycke knasigt att berätta, de händer mycket i ditt liv nu. Ha! Ha!.
    Hoppas du får en trevlig fredag! Det kommer bli tomt utan dig. Kram!

    SvaraRadera
  7. Men Raring! Det är lätt att vara en god projektpartner tillsammans med dig! :)
    Right back at ya!

    SvaraRadera
  8. Låter som en bra dag det där! Mona-Lisas leende är riktigt bra tycker jag och ett step-pass mår man ju kanon av.
    Ha en riktigt trevlig helg :)

    SvaraRadera
  9. Sv: Jamenvissteeeeeedet...synd om mig...!! ;)

    Vad hittar du på själv nuförtiden..?
    Saknar dina inlägg...
    Går det inte bra för ditt fotbollslag...eller var det handboll..? Amen fan...hockey då..?
    ;)
    Kram från Gissan

    SvaraRadera
  10. Låter som en trevlig dag.
    Kram/
    Carina

    SvaraRadera