onsdag 5 september 2012

Uppdatering!

Bjuder på lite bilder från min sommar, om någon finns kvar "där ute" och är intresserad!
 
 Svamp har plockats.
Kul att plocka - men f-n så dötrist att rensa!
Därför plockar vi gärna, och ger bort.
 
 En av de handfulla dagar av solsken....
Man lär ju inte komma ihåg sommaren 2012 för det härliga vädret,
men kan väl nästan vara säker på att 2013 blir bättre!?!
 
 Tränat har jag faktiskt gjort rätt duktigt!
Både mig själv och hunden.
 
 Umgåtts med fina Peter & Camilla på Öland.
 
 Ätit och bott över på Grythyttans värdshus.
Maten OK (människa),
maten superb (hund)!
Så annorlunda ställe där hundar är hedersgäster och får följa med överallt!
Hundmeten serverades på "bord" med vit duk och silver bricka - Östermalmshundar lär trivas:-)!!
 
 
Lite sommarmys på uteserveringar i den egna staden.
Hunden hänger med som vanligt.
 
Nu är målet att uppdatera i det närmaste dagligen,
tycker att det är ett så kul att gå tillbaka och se vad som hände för exakt ett år sedan tex.
Mindre kul är det dock att se att man fortfarande brottas med samma "problem".....
STRESS, TRÄNING, VIKT och JOBB känns ganska centralt i mitt liv.
Det är bla därför jag deltar i Suzans tävling!!


3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka till bloggosfären fina vän <3

    SvaraRadera
  2. Äntligen lite uppdatering :) Kram gumman <3

    SvaraRadera