fredag 15 juni 2012

LEDIG!

Jag är nu på dag 1 av 10 st lediga!!!
UNDERBART!
(Fast - lördagskvällen är inbokad med extra jobb eftersom staten ska ha tillbaka en hel del av det jag tjänade under 2011!)

Hur jag ska spendera dagarna står mig fritt, nästan inga måsten eller åtaganden finns inplanerade.
Idag har jag dock fullt upp,
spinning, kolla in nytt hunddagis, CV-skrivande och en middagskryssning med "räkfrossa" för att tacka av en kollega som går i pension.


Grubblar lite över mat och dryck intaget under kvällen.
Har "pulvrat" i snart två veckor, och planerar att fortsätta en vecka till.
Men hur kul är det att sitta med en trist soppa när det vankas räkor?
Och räkor är ju helt ok!
Tar kanske bilen för att ha "giltigt skäl" att hoppa över starkare dryck än vatten......

5 kommentarer:

  1. Åhhhh va skönt med ledighet!! Hoppas du får fint väder så du kan vara ute och njuta! <3
    Nytt dagis? Trodde han trivdes på sitt. Men nyhet förnöjer ibland!!
    Så glad att du börjat blogga igen!! Saknat dig så mycket fina Maribel! <3
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kors i taket ett inlägg ;)
    Om de e på iva du ska jobba så jobbar ju du å jag kväll :) kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Ska du jobba imorgon kväll, jag som trodde att vi skulle ses på tjejmiddagen.

    Ät räkor för bövelen :-)

    SvaraRadera
  4. Härligt att läsa inlägg från dig igen. Blir glad av det. Ha det underbart precis som jag :). Kram

    SvaraRadera
  5. Sv: Nej Sweden Rock hoppar jag över. Men skulle Volbeat komma så kanske...
    Vi bor ju hyfsat nära (ca 45 min) så man skulle kunna åka över dan.

    Ledigt = sköööönt!!! Jag aslängtar till min semester.
    Kramen från Gissan

    SvaraRadera