torsdag 21 juni 2012

It´s My Life!



Jag har på senare år börjat stå upp mer och mer för mig själv,
jag vet (oftast) vad jag vill och försöker nå mina mål.
Ibland går saker bra, ibland bättre:-)!

Mitt "nya" jobb (sedan sepetember) är kul, lärorikt och utvecklande -
MEN jag jobbar häcken av mig och det tycker jag att jag borde få cred för.
Så är inte fallet, mer än i "tomma" vänliga och uppskattande ord, vilket gör att jag känner mig missnöjd och utnyttjad.

Så gissa om jag är glad över att bli kallad på intervjuer för nya jobb.
Jag står upp för mig själv - It´s My Life!

4 kommentarer:

  1. Rätt jobbat. Du har ett värde och inse det. Ställ mer krav på de nya intervjuerna så kanske det blir bättre.
    Lycka till med jobblivet.
    O ha en härlig midsommar:))

    SvaraRadera
  2. Det gör du helt rätt i Maribel!!! Vad har du nu hittat för kul!! Du jobbar alldeles för mycket, det märks för man ser eller hör aldrig från dig längre!
    Jobbet e inte allt, man måste ha tid för ett liv också! <3 Jag önskar dig all lycka fina du!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig! kram!

    SvaraRadera
  4. You go girl!
    Livet är för kort för att syssla med saker man inte vill göra... Helt rätt!!
    Hoppas du får nåt som passar bättre.
    Kramisar

    SvaraRadera