fredag 9 mars 2012

Hjälp....


Jag behöver hjälp!
Har inte uppdaterat mig på ny doft på åratal.....så nu är det dax!
Fick hem taxfree katalogen idag - så nu ska här beställas!!
Frågan är bara vilken doft jag ska ha....

Jag gillar tyngre dofter (typ Opium, min favvo!!), så nu har jag valt ut ett par dofter som jag behöver hjälp med att recensera.
  • Marc Jacobs; Daisy eau so fresh & Oh lola. (verkar dock ha "jobbiga" korkar...)
  • Versace Versace Bright crystal (DYR!!!)
  • Gucci Envy me (är flaskan snygg eller ful???)
  • Burberry; The beat & Body perfume (känns oluktad som mina favoriter!)
  • Bvlgari Omnia Crystaline (hur luktar bambu...)
  • Boss Orange (gillar Boss på killar)
  • Diesel Loverdose (snyggaste flaskan!)
  • Beckham Intimately Woman (billig, men kanske fjortis?)
  • Britany Spears Fantasy (jättejätte fjortis?)
Eller har du någon annan favorit?

6 kommentarer:

  1. Marc Jacobs luktade jag på sist och den luktade jättegott.

    SvaraRadera
  2. Tyngre dofter är inte jag så jag kan inte tipsa dig :-)

    Hoppas allt är bra med dig.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Saknar den godaste och bästa av dem alla! Dior Pure Poison. Eller om du vill dra till med något ännu häftigare Dior Midnight Poison. Dessa är min absoluta favoriter. Och Lukas hälsar grattis till brorsan och sänder ett helt lass med harskitar, pinnar och några av husses svettiga sockor i present!

    SvaraRadera
  4. Oh ja! Här kommer en klar favorit. Naomi Campbell, Cat deluxe!!! Den klarar jag mig inte utan. ;)
    Den har små rosa tassavtryck på flaskan och korken är bara en liten plåtklämma som man sätter under "knappen" och så sitter det en rosa mjuk boll på den. (tror nämligen att det finns andra som ser likadana ut fast kanske andra färger)
    Den måste du kolla in! Tung och fantastisk.
    Det finns åxå en från Christina Aguilera men jag minns inte namnet på den och orkar inte gå o titta ;) för Naomi är bäst! Aguilera är nog däremot ännu tyngre...
    Kramen påre

    SvaraRadera
  5. Min erfarenhet är att det absolut inte går att läsa hur en doft luktar. En del verkar stämma precis in på den typ av doft jag gillar och när man väl sätter näsan i den luktar den tant. Man måste lukta på riktigt på sig själv. Mina favaroter: Angel (Thierry Mugler) och Hypnose (Lancome)

    SvaraRadera
  6. Burberry o Beckham finns i mitt skåp o jag älskar dem!

    SvaraRadera