torsdag 14 april 2011

Krasch, boom, bang...

In i väggen....med huvudet före! Trots positiva saker som händer känner jag mig trött och slut! Påverkas otroligt av att jag gör så många på min nuvarande arbetsplats besvikna, igår fick en av mina närmaste kollegor ett hysteriskt utbrott för att jag ska sluta. Märklig och barnslig reaktion - önskar att jag kunde låta bli att bry mig och få dåligt samvete. Idag byter jag kurs i samtalsmetodik mot sängen, lyssnar med andra ord innåt. Tar ett steg närmare toppen, har hamnat längst ner i botten och vänt!

9 kommentarer:

  1. Men vännen, de kan inte bete sig så. Det är ditt val och bara för att man har ett jobb finns det inget som säger att man inte får byta.

    Världens största kram och styrka går till dig idag.

    SvaraRadera
  2. Här kommer en jätte KRAM gumman <3

    SvaraRadera
  3. Otroligt omoget. Inget att bry sig om (men det är ju lättare sagt än gjort) När slutar du? En eller tre månaders uppsägning?

    SvaraRadera
  4. Kraaaam till dig finaste Maribel!!

    SvaraRadera
  5. Jag skickar över en styrkekram
    Ja det är nog så att de räknat med dig ett tag framöver och blir då lite besvikna över att du redan lämnar dem.
    Något du säkert redan visste eftersom du hintade det här på bloggen innan du sökte.

    Men det är ju inget försvar över på hur de beter sig mot dig.
    Ta det så att du är otroligt duktig och att du är en värdefull medarbetare.

    Så sträck lite extra på huvudet för nu vet du ju ditt värde.

    Ta hand om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hittade hit via en annan blogg...tittar runt lite mer här i din mysiga blogg....

    SvaraRadera
  7. MARIBEL....dom är bara avundsjuka eller bara rent sagt dumma i huvudet...KRAMAR Jessica

    SvaraRadera
  8. Spännande med nytt jobb :)

    SvaraRadera
  9. Försök att skaka av dig så gott det går.

    Vad roligt att få ett jobb och få bära privata kläder :-)

    Kramkram

    SvaraRadera