måndag 4 april 2011

Jobbigt läge...

Har en inplanerad anställningsintervju imorgon.

Och ärlig som jag är har jag berättat det för min chef och närmaste kollega,

men bett dem vara tysta om det då jag inte vill att det ska komma ut i personalgruppen innan något är spikat. Det kan ju lätt bli felaktiga tolkningar annars.

Och idag har jag verkligen känt av det -

chefen svarar inte på mina mail (brukar svara ganska hastigt annars)...en annan syster visar vassa tungan och en annan undrar om det är jag som har nytt jobb pågång!?!

Känns lite olustigt faktiskt!

8 kommentarer:

  1. Lite dumt måste jag säga (att tala om det för chefen) Får du inte jobbet lär det inte gagna dig i kommande löneförhandlingar. Men det är klart du får det :o)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när det blir så. Så har inte jag det som tur är.

    SvaraRadera
  3. Kanske känner de att du inte ger jobbet en chans då du fortfarande är ny på stället. Självklart skulle chefen få veta. Chefen borde dock hållit tyst om det kan jag tycka.

    Hoppas att du bara inbillar dig all detta.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fy vad tråkigt, hoppas bara att det är en dum känsla och att du får det nya jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fy va taskigt av dem!!!! Jag kniper med allt jag bara kan för dig. Nya utmaningar är bara kul för dig som har pirr i kroppen <3

    SvaraRadera
  6. Hoppas verkligen att du får det nya jobbet! Hela situationen säger ju en hel del om varför du vill byta! Ingen vidare bra chef verkar det som :-(
    Lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  7. ja ibland får man skit för att man är ärlig, tråkigt, hoppas det känns bättre i morgon! Lycka till kram Vivi håller med ovanstående inlägg från anonym!

    SvaraRadera
  8. Trist när det blir så :(

    Du har en sak att hämta inne hos mig

    http://soulsistersdiary.blogspot.com/2011/04/blogg-award.html

    kram

    SvaraRadera