tisdag 13 juli 2010

Tankad!

Ikväll har jag varit på middag med mina underbara fd arbetskamrater och TANKAT positiv energi!!!.
Fantastiska människor som jag hoppas att jag alltid kommer att ha i min närhet!
Mia, du är perfekt! Reseledare, Ulla, modell - Ja, du är toppen jämt!
Catta, så himla skön person! Du är äkta!
Camilla E, min "soulmate" - ord är överflödiga!
Pillan, så cool. Inget kan rubba dej.
Jessica, sluta deppa - du är så BRA!!!
Marie, Hollywood frun från Enhörna. Awesome girl!
Camilla O, du saknades!
Ni kommer väl den 29/1??

8 kommentarer:

  1. Du är sååå himla snäll Maribel!! vad GLAD jag blev när jag läste detta! <3 Det värmde mitt hjärta!!
    Även om det där med Ulla.. hmm.. ja nej. man kanske inte vill jämföras med henne? ;)
    Tack för ikväll! Det va riktigt trevligt!!!

    Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med vänner som tillför energi! Var rädd om dem! :)

    SvaraRadera
  3. Får jag också komma 29/1? Shyrro!?

    SvaraRadera
  4. Man behöver verkligen vänner som ger massor av energi :)

    Peppkram

    SvaraRadera
  5. Underbart med vänner som dessa.

    Klart att du kan skriva samma till din mor. Jag hittade själv den någonstans.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma Maribellan =) kram jessica

    SvaraRadera
  7. Gulle Maribel <3. Mysigt att träffa dig också, vi ses alldeles för sällan. Kram

    SvaraRadera
  8. Tack gumman!!! Håller med de övriga. Sitter på jobbet just nu o ska ha en lång natt framför mig. Men ha en trevlig o skön sommar. Många kramar Catta.

    SvaraRadera