måndag 19 juli 2010

En dag i livet..


Som har bestått av det mesta som livet har med sig.
Glädje; över att vakna och ha semester i ytterligare fyra veckor!
Girighet; kunde inte låta bli att tacka ja till ett nattpass imorgon med ruggigt bra betalning...
Sorg; har varit på begravning.
Ilska; över att vissa personer inte kan tänka längre än näsan räcker
Rädsla; att krocka med bilen bakom oss - Rattfull var nog bara förnamnet på den föraren!
Besvikelse; över att jag inte kom ut och stavade som planerat
Nyfikenhet; på mina nya skor (bilden) - MBT skor.
Tacksamhet; över att jag är den jag är och har det som jag har det!
Stress; inför renoveringen som drar igång imorgon
R.I.P Tony

8 kommentarer:

  1. En händelserik dag, som livet i miniatyr!

    Befinner mig i hälsingland. Det är i regel rätt kallt i vattnet här. I förgår var det jätteskönt, typ 19 grader. Igår hade ytvattnet gått utåt och då blir det kallt direkt.

    Lycka till med renovering och allt annat!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar hände det mycket! tänk att du har fortfarande 4 veckors semester?!

    SvaraRadera
  3. Livet ger och livet tar.
    Måste ju acceptera allt för det är ju det som är livet. Bara försöka undvika dem som jag kallar för energitjuvar.

    Lycka till med renoveringern. Känns som om ni renoverar för det mesta ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ta det lugnt på extra passet, tänk på att du har semester!!! :-)

    SvaraRadera
  5. Precis sådana där skor har min kollega hon är jättenöjd!

    SvaraRadera
  6. Mycket som verkar ske på en gång. Hur fungerar skorna, vad är det som är bra med dom?

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Intressant formulerat och jag förstår precis hur din dag har varit.
    Mycket på pluskontot men en del tungt på minussidan...

    Tror att du kommer bli mkt nöjd med dina MBT, de får dig ju att "träna" även när du inte tränar....det är ju super!

    Kramar ; ) Sofie

    SvaraRadera