fredag 16 september 2011

Out of order.....

Puh, äntligen fredag.

Två dagars ledighet = just vad jag behöver!

Två av de mest intensiva veckor jag kan minnas är till ända…..

Har gått inskolning på nya jobbet i en vecka, varit på internutbildning, haft en campus vecka på mastersprogrammet jag börjat på, gått på två olika hundkurser, jobbat extra på IVA, varit ute på ett större företag och gjort hälsotester, fått två uppdrag i HLR utbildning och dessutom tränat så ofta jag hunnit!!

Ögat är dessvärre inte bra (knappt ens bättre) än. Men – det är väl inte så underligt med tanke på att ögonläkaren informerade mig om att den skada jag har på gula fläcken troligen är stressrelaterad….

Jag ser dock ljust på framtiden, nästa vecka lär rulla på rätt fort med ytterligare utbildning, sen tror jag att det lugnar ner sig lite. Och det jag gör är ju trots allt KUL!

1 kommentar:

  1. Vilken himla tur att allt är kul tänker jag när jag läser allt detta du hunnit med. Man måste tillåta sig att vila också. Visst är jag klok :-)

    Sköt om dig

    SvaraRadera