onsdag 10 november 2010

Nej, vad f-n.....

....är det som händer?
Med mej och massor i min omgivning?
  1. jobbet - jättekul fortfarande när jag har grupper. Men jag känner mig som assistent/sekreterare/städare/mindre begåvad rätt ofta. Slöseri med 5 års högskolestudier samt ett år till hälsopedagog!
  2. lägenheten i Valencia har avbokats pga elfel, ny bokad med 2 badrum....på 10 pers... och utan takterass som jag såg fram emot! Nåja, det blir en resa iallafall (peppar peppar).
  3. jag är trött, otroligt trött! Orakar typ inget. Tränar sparsamt men äter inte lika sparsamt. Och vad det leder till kan ni väl räkna ut själva!

Nej, nu får det vara nog! Jag går och lägger mig och hoppas på att morgondagen blir till det bättre!

5 kommentarer:

  1. Hoppas att allt löser sig. Styrka tjejen, styrka.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hejja Marilbella, lite motgång fixar du, det vet jag....om inte annat finns jag och hejjar på dig...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vi kommer iväg Maribel, det är det enda som räknas. Tiden räcker inte till för mig då jag banne mig inte vet hur jag ska ha tid att raka benen, packa,osv innan vi åker. Men jag ger mig sjutton på att det kommer att gå bra ändå.

    det blir kul och kommer att ge energi. Tjohoo snart åker vi.

    Ha en bra torsdag

    SvaraRadera
  4. Håller med Lottapotta. Lägenheten är väl oviktig. Vi bor skitflott, apstort mitt i stan, vad gör väl en terass?! Hämtar upp dig vid 19.30 tiden i morgon, tjohooo!

    SvaraRadera